Returnarea produselor si rambursarea sumelor achitate

Politica noastra de retur se bazeaza pe prevederile OUG nr. 34/2014, cu modificarile si completarile ulterioare.

OUG nr. 34 / 2014, la art. 9, alin. 1 prevede: ” Cu excepţia cazurilor prevăzute la art. 16, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile
pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afara spaţiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) şi la art. 14.”

Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (in ambalajul original cu toate documentele care le-au insotit, fara urme de utilizare, desfacere, spalare, murdarire etc).
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi tip de transport cu care s-a efectuat expedierea.
Returnarea se face numai dupa notificarea in scris la adresa: contact@laplic.ro si primirea acordului de retur.
Va vom inapoia contravaloarea produselor in cel mult 30 de zile de la data primirii coletului returnat, in acelasi cont din care s-a efectuat plata. Nu vom reception colete expediate cu palat ramburs.
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului.
In cazul in care produsul a fost achizitionat intr-o perioada in care era in vigoare o oferta de transport gratuit, daca produsul va fi returnat, se va retine din valoarea acestuia costul de expediere suportat initial de catre laplic.ro.

Clientii persoane juridice nu se supun prevederilro OUG nr. 34/2014.