Personalizare

 

In cazul in care alegeti variata de personalizare a produsului, pretul pe care il veti plati este acelasi cu al produsului nepersonalizat.

Pentru a realiza personalizarea, trebuie achitata un avans de personalizare care se va stabili in functie de volumul dorit. 

Veti putea sa folositi aceasta cantitate personalizata oricand doriti, in functie de volumul consumului locatiei 
dumneavoastra, astfel veti da comenzi doar pentru consumul aferent unei perioade scurte, pentru a nu va bloca spatiile 
dumneavoastra de depozitare. 

In cazul in care gestionati mai multe locatii, in acelasi oras sau in orase diferite ale tarii, vom livra comenzile la fiecare 
locatie in parte, oferindu-va periodic pe mail o statistica a comenzilor pentru fiecare locatie in parte.

Pentru realizarea graficii personalizate nu trebuie decat sa ne trimiteti pe adresa de e-mail ambalarelaplic@gmail.com 
sigla dumneavoastra (de preferat in format vectorial) si detaliile care doriti sa fie incluse in grafica plicului. 

Personalizarea se face in policromie pe ambele fete, astfel ca puteti sa inserati detalii ale locatiei (adresa, site web. 
adresa de mail, telefon rezervari, etc).

Departamentul nostru de creatie va va trimite pe mail propunerea pentru grafica plicului bazandu-se pe sigla si specificatile dumneavastra, si prin comunicare vom ajunge exact la grafica care va place. 

Dupa terminarea primei transe de plicuri personalizate se poate modifica grafica pentru o noua transa de plicuri 
personalizate. In cazul in care volumul firmei sau al locatiilor dumneavoastra este mare, puteti sa negociati pretul de 
achizitie in functie de aceste volume. In acest caz va trebui sa discutati detaliile specifice dumneavoastra pentru a gasi 
solutia optima care se potriveste specificului locatiilor pe care le aveti.

In oricare din variantele pentru care optati, produs personalizat sau nepersonalizat, important este ca veti avea un 
produs calitativ care va fi livrat fara sincope de aprovizionare de fiecare data cand dumneavoastra dati o comanda. 

Avantajele personalizarii plicului:

  • Nu va mai trebui sa cautati produse comparabile in supermarketuri, unde deseori nu le veti gasi.
  • Posibilitatea de a va face cunoscute marcile si interesele in spatiile proprii si nu pe ale producatorilor. 
  • Posibilitatea unei evidente mai stricta a produselor vandute de catre angajati ex: cafea, ceai ...